Politică de confidențialitate
SC Socrates Medical Center SRL, având datele fiscale CIF 33712200, numărul de înmatriculare în Registrul Comerțului J35/2384/2014, cu sediul în Calea Martirilor 1989 nr. 1, Timisoara, Romania, este operatorul website-ului socratesclinic.ro şi declară că toate datele personale (numite mai departe, „date”) sunt considerate strict confidențiale şi sunt tratate în conformitate cu legile în vigoare din domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Securitatea datelor dumneavoastră personale este prioritară, în consecință, acordăm cea mai mare atenție datelor personale și protecției acestora. În cadrul acestor Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal, dorim să vă informăm ce date personale colectăm despre dumneavoastră și cum le folosim în continuare.
Scopul prezentului document este informarea specifică şi lipsită de ambiguitate cu privire la motivele prelucrării, temeiul juridic al prelucrării, durata prelucrării, destinaţia datelor cu caracter personal colectate, modalităţile de exercitare a drepturilor individuale precum si informatii legate de scopul secundar al procesarii, daca datele vor fi prelucrate intr-un alt scop decat cel pentru care au fost colectate de catre operatorii asociati.
TEMEIURI JURIDICE
Colectarea şi procesarea datelor personale în scopurile menţionate mai jos se bazează pe:
- Consimţământ
- Obligaţia legală
- Redactarea (inclusiv etapele premergatoare încheierii unui contract), executarea sau administrarea unui contract
Entităţile care au acces la datele dvs. personale sunt exclusiv angajaţii noştri cu care functionăm în baza unor contracte ce conţin clauze de confidenţialitate, fără de care nu ne-am putea desfăşura activitatea şi în cazuri excepţionale şi doar pe baza unor cereri oficiale, Instituţiile publice care aplică legea în România.
În cazul în care avem acordul dvs., vă vom trimite informaţii, prin e-mail, mesaje de marketing cu scopul de a vă informa despre serviciile noastre.Această postare este sponsorizată de partenerii noștri Wigs https://www.fakewatch.is
Vă puteţi dezabona în orice moment, folosind metoda de mai jos:
Prin trimiterea unui e-mail catre noi în care să solicitaţi dezabonarea. Aveţi la îndemână adresa de e-mail la care puteţi solicita dezabonarea: office@socratesclinic.
După dezabonare, veţi primi confirmarea noastră că nu veţi mai primi mesajele noastre prin e-mail, iar solicitarea în acest sens va fi rezolvată în maximum 2 zile lucrătoare de la primirea e-mailului de dezabonare.
Pentru orice întrebare despre modul în care datele persoanelor vizate sunt utilizate sau dacă sunt necesare orice lămuriri suplimentare în legatură cu orice aspect ce ţine de prelucrarea datelor, acestea se pot adresa responsabilului cu protecţia datelor din cadrul companiei prin email: office@socratesclinic
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, socratesclinic.ro are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.
Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor privind situatia contului de pe socratesclinic.ro, informarea utilizatorilor/clienţilor privind evoluţia şi starea posibilelor comenzi, evaluarea produselor şi serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing şi publicitate, statistică.
Astfel, socratesclinic.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter şi poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
Nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi aceste date, însă refuzul dumneavoastră determină imposibilitatea efectuării comenzii.
Este interzisă furnizarea de date false sau incomplete când se completează o comandă, caz în care ne rezervăm dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor în cauză. Nu promovăm SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email poate opta pentru ştergerea acesteia din baza noastră de date.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate în scopul pentru care le-aţi furnizat, pentru a administra, a sprijini şi a evalua serviciile noastre şi a preîntâmpina încălcarea securităţii, a legii şi a termenilor noştri contractuali.
De asemenea, furnizăm datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se afla în relaţii de parteneriat, dar numai după ce ne-am asigurat printr-un contract că aceste informaţii sunt păstrate în siguranţă şi că furnizarea acestor informaţii personale se face conform legislaţiei în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de marketing, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piaţă a produselor şi serviciilor noastre.
Informaţiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate şi către Parchet, Poliţie, Instanţele judecătoreşti şi altor organe abilitate ale statului, în baza şi în limitele prevederilor legale şi ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa Justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor cu excepţia situaţilor prevăzute de lege.
Pentru exercitarea acestor drepturi puteţi folosi următoarele metode: electronic la adresa de e-mail office@socratesclinic. Timpul de răspuns este de maxim 1 lună.
CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Colectăm informații diverse, în funcție de ce servicii din oferta noastră alegeți să utilizați.
În cazul în care cumpărați servicii de la noi, colectăm:
- Numele și datele de contact. Numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa poștală, adresa de facturare, numărul de telefon și detaliile bancare privind facturarea.
- Datele demografice. Informațiile privind sexul, posibil data nașterii, țara și limba preferată.
- Datele care apar pe durata existenței contractului – serviciile achiziționate, segmentul clientului, volumul serviciilor prestate
- Datele de facturare:
- Pentru persoanele fizice: adresa de livrare, pentru înscrierea acesteia în facturile fiscale, documentelor de transport necesare livrării serviciilor şi pentru ca în funcţie de aceasta, să te invităm la evenimentelor noastre dedicate zonei în care vă aflaţi.
- Pentru persoanele juridice: CUI, numărul de înregistrare la Registrul Comerţului, adresa sediului social şi adresa de livrare pentru cazul în care acestea nu coincid, contul IBAN, numele băncii şi sucursala/agenţia, numele reprezentantului legal şi funcţia acestuia, le folosim pentru a redacta şi încheia contractual de parteneriat şi pentru a emite facturile fiscale, documentele de transport necesare livrării comenzilor şi pentru ca în funcţie de aceastea, să vă invităm la evenimentelor noastre dedicate zonei în care vă aflaţi.
Folosim datele dvs., doar dacă avem acordul dvs., în mai multe feluri, în funcţie de natura lor. Iată tipurile de date pe care le colectăm şi cum le folosim ulterior:
- Adresa de email pentru a-ţi trimite emailuri de informare cu privire la produsele, serviciile şi evenimentele noastre, pentru a-ţi trimite confirmări ale comenzilor, discounturi, vouchere sau orice alte informări ce nu lezează destinatarul, scopul unic fiind acela de informare.
- Numele şi prenumele pentru a emite facturile fiscale aferente comenzilor dvs. de produse, taxe de participare la cursurile, workshopurile, seminariile noastre sau pentru emiterea badgeturilor de acces la evenimentele noastre. Totodată informaţiile pot fi folosite pentru redactarea contractelor de colaborare sau pentru înregistrarea makeup artiştilor în secţiunea dedicată.
- Statutul profesional în domeniul frumuseţii pentru a ne adresa direct nivelului tău de pregătire profesională dar şi pentru a pregăti formatul evenimentelor noastre şi a te invita la acestea, în funcţie de acest statut.
- Numărul de telefon pentru a te putea contacta rapid, în cazul în care ai nevoie de informaţii despre produse, despre modul lor de folosire, pentru a te invita să participi la evenimentele noastre, pentru a-l înscrie în documentul de transport şi livrare a comenzii tale, pentru a te informa cu privire la modificările de ultim moment în programul nostru.
Dacă vă abonați la mesajele noastre de marketing, colectăm:
- Numele și datele de contact – adresa de e-mail și numele.
- Date demografice – țara, informații privind sexul.
- În plus, procesăm următoarele date personale:
- Detalii din mesajele dintre socratesclinic.ro și client
- Înregistrări despre comportamentul pe paginile Web administrate
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal:
Furnizarea de servicii şi îmbunătățirea acestora. Pentru a putea presta și îmbunătăți serviciile oferite spre satisfacția dvs., procesăm datele dvs. personale, mai exact, acestea includ:
Procesarea comenzilor de produse sau servicii
comandate fie prin pagina noastră Web, fie prin aplicația mobilă, fie prin linia telefonică pentru clienți. Aici, motivul juridic este că datele sunt indispensabile pentru executarea contractului de cumpărare, iar unele informații sunt indispensabile pentru îndeplinirea obligațiilor legale (de exemplu, documentele contabile).
Notificarea privind disponibilitatea produselor
În cazul în care solicitați monitorizarea disponibilității unui articol, procesăm datele dvs. personale pe baza acordului dvs.
Comunicarea
Utilizăm datele colectate în scopul comunicării cu dvs. într-un mod personalizat.
De exemplu, vă putem contacta prin telefon, prin e-mail sau prin alte mijloace, pentru a vă reaminti că aveți produse în coșul de cumpărături on-line, pentru a vă ajuta să finalizați comanda, pentru a vă comunica starea curentă a cererii, a comenzii sau a reclamației dvs., pentru a obține informații suplimentare, dacă este cazul sau pentru a vă anunța că trebuie să acționați pentru a vă menține contul în stare activă.
În cazul în care cumpărați de la noi în calitate de membru, procesăm aceste date din cauza unui interes legitim, ce decurge din interesul legitim al companiei, așa cum este descris mai sus.
Îmbunătățirea serviciilor
Folosim datele pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor și a sistemelor noastre, inclusiv pentru a adăuga funcții noi și, totodată, pentru a lua decizii informate, folosind analiza totală și business intelligence, toate bazate pe interesul nostru legitim, derivat din libertatea de afaceri și din nevoia de a îmbunătăți serviciile prestate, pentru menținerea competitivității.
Pentru a asigura protecția adecvată a drepturilor şi a intereselor dvs., vom folosi date personale anonimizate în vederea îmbunătățirii serviciilor.
Protecție, securitate și soluționarea disputelor
Putem prelucra datele și dintr-un interes legitim, care constă în a asigura protecția şi securitatea sistemelor și a clienților noștri, pentru prevenirea şi detectarea fraudelor, rezolvarea litigiilor şi implementarea acordurilor noastre, pe baza interesului legitim.
Oferte de marketing
- Scrisoarea informativă trimisă prin e-mail (comunicări comerciale)
- Vă trimitem comunicări comerciale referitoare la produse similare celor cumpărate.
- Aveți întotdeauna posibilitatea de a refuza aceste comunicări comerciale, folosind link-ul pentru dezabonare din fiecare e-mail. Pentru dezabonare, puteți contacta, de asemenea, direct serviciul nostru clienți sau persoana care răspunde de protecția datelor.
- În cazul dezabonării de la mesajele comerciale, nu vom mai utiliza datele dvs. electronice de contact în aceste scopuri. Vom reîncepe utilizarea acestora doar dacă vă înscrieți sau dacă le solicitați în mod expres.
- Ofertele de marketing afișate pot fi selectate pe baza altor informații dobândite despre dvs. în decursul timpului, plecând de la informațiile de contact, de la informațiile demografice, de la produsele preferate şi de la datele privind utilizarea produselor și a paginii noastre Web (cookies, adresa IP, informații furnizate de browser-ul dvs., click-uri, mesajele comerciale afișate, produsele vizitate). Prelucrarea nu este complet automatizată, întrucât aceasta ar avea efecte juridice pentru dvs.
- În cazul în care cumpărați de la noi în calitate de membru, procesăm aceste date din cauza unui interes legitim, ce decurge din marketingul convențional legitim.
- Dacă nu sunteți clientul nostru, procesăm datele pe baza acordului dvs.
- Aveți dreptul să obiectați oricând şi gratuit față de o astfel de prelucrare. Datele de contact sunt furnizate la sfârșitul acestui document.
- Prelucrarea cookie-urilor din paginile Web operate
Transferul datelor personale către terți
Informațiile dvs. personale vor fi transmise unor terți sau vor fi intermediate altfel, numai în cazul în care este necesar pentru îndeplinirea contractului de vânzare, pe baza unui interes legitim sau dacă v-ați exprimat în prealabil acordul.
Deoarece este necesar pentru oferirea de produse și servicii, prelucrăm datele personale cu scopul de a:
- Procesa plăţile, caz în care datele vor fi transferate companiilor emitente de carduri de credit, furnizorilor de servicii de plată pentru procesarea plăților și băncilor, pe baza comenzii dvs., în vederea executării contractului de vânzare
- Onora comezile sau retururile, caz în care datele vor fi transferate companiilor de transport, în scopul livrării produselor sau a serviciilor comandate de dvs. și al soluționării reclamațiilor, inclusiv rezilierea contractului
- Vă înscrie în programe de fidelitate ale partenerilor noștri, desigur doar pentru acelea pentru care optați
Informațiile dvs. personale vor fi transmise unor terți:
- altor furnizori de servicii, terților implicați în prelucrarea datelor;
- terților, de exemplu procurorilor și tribunalelor, în scopul recuperării sau al încheierii oricărui contract cu dvs.;
- autorităților publice (de exemplu, Poliției)
- terților care efectuează sondaje printre clienți
În cazul în care un terț folosește datele în contextul interesului său legitim, administratorul nu își asumă această responsabilitate. Acest proces este guvernat de principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale companiilor și ale persoanelor relevante.
Securitatea datelor cu caracter personal și durata stocării acestora
Datele dumneavoastră se transmit în formă criptată. Vom folosi sistemul de codificare SSL (secure socket layer). Securizăm pagina noastră Web și celelalte sisteme, prin măsuri tehnice și organizatorice împotriva pierderii și a distrugerii datelor dvs., împotriva accesării acestora de către persoane neautorizate, a modificării sau a difuzării acestora.
Solicităm prelucrătorilor de date cu care colaborăm să dovedească concordanța sistemelor lor cu regulamentul GDPR.
Accesul la contul dvs. de client este posibil numai după introducerea parolei personale. În acest context, am dori să vă atenționăm că este absolut necesar să nu divulgați datele dumneavoastră de acces unor terțe persoane, iar după încheierea sesiunii dvs. în contul de client, să închideți întotdeauna fereastra browser-ului, în special în cazul în care folosiți computerul în comun cu alți utilizatori. Nu ne asumăm responsabilitatea abuzurilor în privința unor parole folosite, cu excepția cazului în care situația a fost cauzată direct de către noi.
Timpul de procesare
Procesăm și stocăm datele cu caracter personal pe o perioadă absolut necesară pentru a asigura toate drepturile şi obligațiile care rezultă din contractul de vânzare, mai precis pe durata comenzii și a perioadei de garanție
- timp de 1 an după sfârșitul perioadei de garanție, pentru rezolvarea posibilelor dispute
- pe durata cât noi, în calitate de administrator, avem obligația să păstrăm informațiile, în conformitate cu reglementările juridice generale. Documentele contabile, de exemplu facturile emise, sunt arhivate conform legii, pe o perioadă de 10 ani de la emiterea acestora.
- acordul pentru notificarea privind disponibilitatea mărfurilor rămâne în vigoare pe termenul disponibilității informațiilor trimise, dar nu mai mult de o perioadă de 1 an sau până la revocarea acestuia.
- Acordul privind ofertele de marketing este valabil timp de 4 ani sau până la revocarea acestuia
În celelalte cazuri, timpul de procesare decurge din scopul prelucrării sau este dictat de reglementările privind protecția datelor personale.
Drepturile subiecților datelor
În cazul în care procesăm datele dvs. personale, puteți solicita gratuit informații privind prelucrarea datelor personale proprii.
În cazul în care credeți că prelucrarea datelor personale nu respectă protecția datelor dvs. personale și contravine reglementărilor legale privind protecția datelor cu caracter personal, puteți cere explicații, puteți solicita înlăturarea situației astfel apărute și mai ales, puteți cere corectarea, completarea, ștergerea sau blocarea datelor cu caracter personal.
De asemenea, aveți dreptul oricând să adresați solicitarea dvs. responsabilului cu protecția datelor sau Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Acordul dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi revocat oricând doriți. Dacă vă retrageți acordul cu privire la prelucrarea datelor personale, acestea vor fi șterse sau anonimizate; aceste măsuri nu afectează însă datele personale necesare pentru ca socratesclinic.ro să-și poată îndeplini obligațiile legale (de ex. executarea comenzilor deja preluate) sau pentru protejarea intereselor sale legitime. Eliminarea datelor personale are loc și atunci când acestea nu sunt necesare pentru scopul propus sau în cazul în care stocarea datelor dvs. este inadmisibilă, din alte motive prevăzute de legislație.
Acestea sunt drepturile dvs. în contextul colectării şi prelucrării datelor cu caracter personal:
- Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate şi folosite datele dvs.
- Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre dvs.
- Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre dvs.
- Dreptul de a solicita ştergerea datelor pe care le avem despre dvs.
- Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing către dvs.
- Dreptul de a solicita trimiterea datelor tale personale catre dvs.
- Dreptul de a depune o plângere, cu referire la folosirea datelor tale, către organele abilitate
- Drepturile de mai sus nu sunt absolute şi există excepţii
Pagini Web
Paginile noastre folosesc așa-numitele cookies, pentru ca oferta noastră să fie relevantă, interesantă şi plăcută pentru dvs. Cookie-urile sunt mici fișiere de text, stocate pe computerul sau pe smartphone-ul dvs. sau pe alt aparat şi care sunt utilizate de browser-ul dvs. Web. Utilizăm cookie-uri în scopuri precum:
- funcționalitatea corectă a coșului de cumpărături, pentru a finaliza comanda cât mai simplu posibil
- reamintirea datelor de conectare, astfel încât să nu fie necesar ca acestea să fie introduse în mod repetat
- personalizarea cât mai bună a paginilor noastre Web, conform cerințelor dumneavoastră, prin monitorizarea vizitelor dvs., a deplasării dvs. pe site și a funcțiilor utilizate
- monitorizarea reclamelor pe care le vizualizați, pentru a nu vă afișa reclame la produsele care nu vă interesează
Unele cookie-uri pot colecta informații utilizate ulterior de terți și care, de exemplu, suportă în mod direct activitățile noastre promoționale (așa-numitele. „cookie-uri ale terților”). De exemplu, informațiile despre produsele achiziționate pe site-ul nostru pot fi furnizate unei agenții de publicitate, în vederea vizualizării şi a personalizării banner-elor publicitare de pe Internet, care apar pe site-urile pe care le vizualizați. De reținut că nu este posibilă identificarea dvs. pe baza acestor date.