Profesorul universitar Petru Ştefea, decanul Facultăţii de Economie şi de Administrare a Afacerilor a Universităţii de Vest Timişoara a ajuns la Socrates Clinic la recomandarea unui coleg, pacient fidel al clinicii, prof. univ. dr. Ioan Lala-Popa.
„Am o discopatie cervicală veche de 10 ani care îmi provoacă dureri constante în zona cefei şi, în ultimul timp, chiar contracturi musculare.
Am căutat servicii de recuperare medicală care să se afle relativ în apropierea locului meu de muncă şi să aibă un program flexibil pentru oamenii ocupaţi ca mine.
Am încercat mai multe variante, dar fiecare avea anumite puncte slabe, iar eu trebuia să fac tratament de două ori pe an, primăvara şi toamna, atunci când se acutizează durerile, pentru a păstra un nivel suportabil al suferinţei şi a evita operaţia.
Din fericire, anul trecut, în 2017 deci, la recomandarea colegului meu, profesorul Lala, am aflat despre Socrates Clinic. Mi-au convenit din start atât locaţia, cât şi dotările de calitate şi programul extins al clinicii.
Am beneficiat de un program diversificat de proceduri de fizioterapie – care includ diverşi curenţi, laserterapie şi masaj, plus gimnastică medicală la sală.
Este o clinică prietenoasă, cu spaţii ample şi un personal amabil. Faţă de multe alte clinici şi cabinete locale mai mici, nu îţi dă acea senzaţie de înghesuială şi acel disconfort asociat unei locaţii nepotrivite.
La Socrates Clinic nu stai la coadă după alţi pacienţi, timpii de aşteptare sunt relativ scurţi, chiar şi atunci când eşti nevoit să întârzii câteva minute datorită programului încărcat specific unui decan şi profesor universitar.
Comunicarea cu dr. Armand Gogulescu a fost una bună, m-a înţeles şi sprijinit din perspectiva programului meu atipic şi a făcut în aşa fel încât să pot finaliza şedinţele planificate. Apreciez mult această flexibilitate.
Atunci când am venit la a doua sesiune de tratament la Socrates Clinic, am fost plăcut impresionat de faptul că m-au întrebat cu ce terapeuţi am mai lucrat şi dacă am anumite preferinţe – ştiut fiind din teoria comportamentului consumatorului că adeseori acesta optează să lucreze în continuare cu un anumit terapeut, mai ales pentru serviciile puternic personalizate din perspectiva calităţii şi experienţei percepute de pacient, precum masajul şi gimnastica medicală cu antrenor personal (kinetoterapia individuală).
În plus, pentru mine, care sunt un om ocupat ce îşi valorizează pe deplin timpul personal, contează mult timpii mici de aşteptare. Cred că uneori le-am bulversat puţin programul, îmi pare rău pentru asta, dar au fost întotdeauna drăguţi şi înţelegători cu mine şi au găsit pe loc o soluţie.
Pe lângă locaţia potrivită pentru mine, flexibilitatea programului şi personalizarea abordării terapeutice, am fost atras de ambientul plăcut în care eşti primit, de curăţenia din recepţie, vestiare şi spaţiile de tratament şi de diversitatea aparatelor din sala de gimnastică.
Fizioterapeuţii se simte după mână că sunt bine instruiţi – pentru un consumator obişnuit cu masajul este uşor de detectat atunci când cineva este (sau nu) specializat într-un anumit tip de masaj terapeutic.
Ca sugestie, mi-aş dori să se ofere posibilitatea de a comanda un ceai pentru momentele de relaxare, după efortul de la sală, iar în acest timp să te poţi uita confortabil la un program pe televizoarele din sala de aşteptare.”