1. Pacienții care renunță fără efort și luptă, după prima sau primele ședințe de tratament, și nu au răbdarea, tenacitatea și perseverența să se țină de programul recomandat de medic până ce vor vedea și simți rezultatele dorite.
2. Pacienții care știu mai bine decât medicul și terapeuții specializați pe recuperare medicală ce e de făcut deoarece au citit ei pe Internet sau le-a dat lor un pont vecina sau colegul. În general, aceștia nu înțeleg sensul unui consult medical și nici pentru ce s-a pregătit ani de zile profesionistul medic sau terapeut în facultate și la locul de muncă…
3. Pacienții certați cu igiena și bunul simț, care nu îl respectă pe cel de lângă ei, fie el medic, terapeut sau un alt pacient. Vrem ca toată lumea să se simtă bine și respectată în clinica noastră și avem aceleași așteptări și de la pacienții noștri. Apa, săpunul și vorba bună și bine cumpănită sunt întotdeauna prietenii sănătății fizice și mentale.
4. Pacienții care nu suportă regulile și rigorile casei în care intră de la recepție la vestiare sau ora programată pentru consultație și tratament, încurcând pe toată lumea, uitând să lase cheița la ieșirea din locație sau lăsând urme nedorite ale trecerii lor prin clinică. Ne dorim să fim gazde bune și primitoare și vrem oaspeți pe măsura investiției și dedicării noastre.
5. Pacienții care uită să își plătească serviciile de care au beneficiat fără a fi amnezici sau sunt indignați când descoperă cu uimire că recuperarea sănătății în condiții optime costă. Fugiți de cadouri sub forma serviciilor gratuite, chiar dacă nu sunt de la greci!
6. Pacienții neatenți care nu ascultă ceea ce li se comunică și recomandă la telefon sau față în față și nu citesc înainte ceea ce semnează (contractul de prestări servicii sau regulamentul pacientului, de exemplu) doar pentru a descoperi uimiți prea târziu ceva care li s-a comunicat la timp, încă de la început.
7. Pacienții supărați pe viață și puși mereu pe harță care își fac o cauză personală din plăcerea de a încerca să strice ziua altcuiva, să lase o recenzie negativă doar pentru că s-au trezit cu fața la cearceaf sau să se certe cu toate lumea pe te miri ce. Avem empatie deplină pentru suferință și pentru durerea celui bolnav, dar nu pentru răutatea gratuită.
Din fericire pentru toată lumea, cele șapte tipologii de oameni sunt rare printre cei care ne treg pragul sau ne caută la telefon. Dar pentru a nu ne pierde timpul reciproc, v-am spus public care sunt așteptările noastre ca o dovadă de transparență și autenticitate.