Ce se află în spatele unei experiențe plăcute și constant sigure a pacientului într-o clinică de recuperare premium?

Ce se află în spatele unei experiențe plăcute și constant sigure a pacientului într-o clinică de recuperare premium?

195 de articole

Mentenanța și întreținerea unui spațiu dedicat sănătății oamenilor și stării lor de bine la standarde optime presupune un efort constant nevăzut, depus cu determinare și dedicare pentru aplicarea unor proceduri precise.

Astăzi ne-am decis să ridicăm puțin cortina „bucătăriei interne” a clinicii Socrates pentru a răspunde la întrebarea: ce se află în spatele unei experiențe plăcute și constant sigure a pacienților noștri?

Toată lumea observă – se vede cu ochiul liber – curățenia și igiena impecabile, precum și empatia, grija și comunicarea deschisă a medicilor și terapeuților clinicii Socrates. Sunt elemente esențiale ale unui serviciu premium, alături de investiția permanentă în cele mai moderne și eficiente echipamente de recuperare, în aparatura performantă high-tech dedicată recuperării sănătății și stării de bine.

Se vorbește însă mult mai puțin despre ce presupun întreținerea și menținerea la aceleași standarde de curățenie și igienă a spațiului, aparatelor și dotărilor clinicii. Și anume, ce trebuie să facă managementul, personalul și prestatorii ce asigură mentenanța, service-ul și întreținerea pentru ca totul să fie curat, igienic, impecabil, sigur și în stare optimă de funcționare.

Deși par aspecte implicite, de la sine înțelese, asociate unor servicii premium, toate aceste eforturi constante presupun costuri, investiții, aprovizionare la timp cu materiale și consumabile, procese și proceduri de lucru clare și un ochi atent ațintit mereu la starea lucrurilor din clinică.

BAZINUL

Pentru ca pacienții și copiii ce învață înotul să fie siguri atunci când intră în apa de la bazinul Socrates, facem de două ori pe zi, precum și în week-end, teste de monitorizare a calității apei. Acest lucru presupune să fim aprovizionați permanent cu substanțe de tratare a apei: clor, soluții de micșorare a valorii pH-ului din piscină (pentru a evita orice iritații ale pielii) și substanțe anti-alge.

Personalul de întreținere se asigură mereu de funcționarea filtrării apei, aspiră și spală bazinul și prelata, curăță sifonul de scurgere a apei și verifică dezumidificatoarele pentru a păstra o umiditate optimă în zona bazinului, iar voi să puteți respira în voie.

Toate caloriferele ce încălzesc spațiul alocat bazinului sunt schimbate anual pentru a fi în stare optimă.

SĂLILE DE TRATAMENT

Pentru echipamentele și aparatura din sălile de fizio- și kinetoterapie ne asigurăm că avem stocuri suficiente de gel conductor pentru ultrasunete, de cabluri și electrozi de rezervă pentru aparate, role cearceaf din hârtie pentru paturile de tratament, ulei de masaj, precum și șervețele cu care ștergem uleiul și gelul în exces rămase după tratament.

În plus, pentru service-ul și mentenanța aparaturii, echipamentelor medicale și liftului sunt încheiate contracte dedicate cu specialiști externi.

SPAȚIILE COMUNE

Prosoapele sunt mereu curate și spălate profesional, verificăm să existe în permanență săpun lichid și odorizante la toalete, iar periodic, dezinfectăm și curățăm climele și facem dezinsecție pentru a evita orice situații neplăcute.

Bidoanele cu apă potabilă și paharele din plastic de unică folosință nu trebuie să lipsească niciodată pentru a asigura hidratarea optimă a pacienților și personalului nostru.

Firma de curățenie asigură zilnic întreținerea pavimentelor, toaletelor și spațiilor din clinică, înlocuind consumabilele utilizate, iar personalul de mentenanță schimbă prompt becurile arse, desfundă toaletele, repară și înlocuiește yalele defecte, repară orice defecțiuni la uși și geamuri.

Pentru a avea săli luminoase, care respiră, ne-am asigurat de alocarea unui spațiu generos pentru tratamentul și intimitatea fiecărui pacient, reflectat în suprafața apreciabilă a sălilor de tratament și consultații, dar și în chiria plătită de clinică.

*  *  *

Toată această atenție minuțioasă la detalii, curățenie și igienă se reflectă în feedback-ul vostru pozitiv, în recenziile voastre onorante acordate clinicii, în percepția și aprecierea brandului „Socrates Clinic”.

Suntem atenți să corectăm mereu orice nemulțumire, ținem cont de opiniile pacienților noștri și intervenim cu discreție pentru a păstra aspectul și funcționalitatea clinicii la cele mai înalte standarde ale industriei și domeniului de recuperare și fizioterapie.  

Clinica Socrates

Suntem aici pentru a vă ajuta să treceți victorioși peste suferință, să vă recuperați cât mai repede și complet starea de bine și de sănătate.

Unde ne găsiți?