Sensul de a fi al unei organizații se vede și se recunoaște în „brand purpose”, în felul în care iese în evidență acel brand pe o piață competitivă.
Cum se evidențiază Socrates Clinic pe piață?
- Empatia profundă ca atitudine față de pacienți
- Comunicarea autentică, prietenoasă, apropiată și deschisă cu pacienții, ce asigură claritate și direcție fiecărui pas din programul de recuperare
- Lucrul în echipa terapeutică între medic, terapeuți și specialiștii de relații și comunicare cu pacienții
- Punctualitatea și promptitudinea consultațiilor și tratamentelor programate
- Abordarea integrată în fizio-hidro-kinetoterapia centrată pe pacient
- Dotările premium cu tehnologie medicală de top
- Spațiile generoase și luminoase, care respiră și asigură intimitatea fiecărui pacient ce se recuperează
- Bunul gust și eleganța în amenajarea spațiilor de așteptare, consultații și tratament
- Prevenția în medicină și educația pentru sănătate
- Excelența în calitatea serviciilor